søndag den 18. maj 2008

Sex i det fri


Foto: Alex Martin, Ukraine

Sikke et foto: Ingen tvivl om at parret her har sex. De ligefrem knepper! – eller knebrer, hvis det partout skal staves korrekt.

Jeg henter som regel mine blogfotos på et pænt og ærbart, royaltyfrit site. Alligevel er der adskillige billeder, der handler om sex. Lækre fotos af jordbær, rød chili, chokolade…

Sex er skønt, og vi har en profil herinde, som blogger intelligent og underholdende om sit sexliv. Nu holder hun dog en pause, da det åbenbart er for meget for nogle af kommentatorerne. Det er en skam.

Mingler er et frit community, og Singlesexliv skriver knaldgodt. Aldrig vulgært, tværtimod åbent, ærligt og humoristisk. Jeg glæder mig til, at Single igen trodser de bornerte og vender tilbage med nye oplevelser.


PS:
Hvis du synes godt om denne blog, kan jeg linke til et par af mine tidligere blogs, om bryster og barmfagre skønheder i det fri

Ingen kommentarer:

Send en kommentar